יעוץ: ניתן לקבל במרפאה יעוץ בנושא גידול כלבים וחתולים והטיפול המיטבי בהם: הזנה נכונה, חיסונים, טיפול בטפילים שונים (תולעים פרעושים וקרציות)

חיסונים: כולל חיסוני גורים, חיסונים שנתיים, חיסון לתולעת הפארק וחיסון כלבת

שבב אלקטרוני: החדרת שבב (נעשה מיד עם קנית הגור או בזמן חיסון הכלבת הראשון) וקריאת שבב לשם זיהוי בעלים

בדיקות כלליות: כולל בדיקת גורים לאחר קניה, בדיקות שנתיות ובדיקות מיוחדות לבע"ח מבוגרים (מעל גיל 7) לשם איתור מוקדם של בעיות או מחלות אפשריות

בדיקות דם: המרפאה מצוידת  מעבדת דם חדישה המבצעת את הבדיקות במקום. התשובות ניתנות מיידית. ניתן לבצע במרפאה בדיקות המטולוגית וכימית. בדיקות הורמונאליות וסרולוגיות נשלחות למעבדה מומחית

תשובות ניתנות במקום

בדיקות שתן: בדיקות שתן מבוצעות במקום

בדיקת לחץ דם: המרפאה התעדכנה במכשיר המתאים לבדיקת לחץ דם לכלבים וחתולים

בדיקת א.ק.ג: המרפאה מצוידת במכשיר המבצע בדיקות א.ק.ג לכלבים וחתולים

אשפוז: המרפאה מצוידת בכלובים מרווחים. מאחר והמרפאה ממוקמת בבית פרטי ניתנת השגחה צמודה 24 שעות לכל מאושפז.

ניתוחים: במרפאה מבוצעים באופן שיגרתי ניתוחים שונים כולל עיקור וסירוס. בזמן הניתוח בעלי החיים מחוברים למכונת הרדמה בגז. כמו כן הם מחוברים למכשיר העוקב אחרי מצב הנשימה ותפקוד הלב. לשם ביצוע ניתוחים אורטופדים מוזמן אורטופד מומחה למרפאה על מנת לתת את התוצאה הטובה ביותר

צילומי רנטגן: המרפאה מצוידת במכשיר חדיש לפיתוח דיגיטאלי של צילומי רנטגן  ( CR של חברת אגפא) מה שמאפשר קבלת צילומים באיכות גבוהה. הצילומים מוצגים על צג המחשב. את הצילום אפשר לקבל על CD

ניתן לבצע צילומי אגן לוועדה HD

ניקויי שיניים: במרפאה מבוצעים ניקויי שיניים בהרדמה

הזרעה מלאכותית: מעקב פוריות (בדיקות הורמונאליות ומשטחים ואגינלים) והזרעה מלאכותית

עזרה בהמלטה: בכלבות המתקשות להמליט ניתנת עזרה בהמלטה. במידה ולא ניתן לבצע המלטה טבעית מבוצע ניתוח קיסרי.

שרותי חרום: ניתן במקרי חרום להתקשר בכל שעה כדי לקבל טיפול. שירותי חירום ניתנים במרפאה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

קישור לגלריית חיות מחמד